Konferencija

Autocesta mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj na koridoru Vc

autocesta
Boris Ščitar
21.04.2010.
u 09:41

Prema planovima i studiji izvodljivosti, rok završetka izgradnje koridora Vc bio je 2017. godina, no zbog ekonomske situacije pomaknut je na 2020. god

 

Autocesta na koridoru Vc od Svilaja do Bijače mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj, izjavio je uoči konferencije “Koridor Vc - europska budućnost BiH”, u sklopu sajma u Mostaru, ministar prometa i veza BiH Rudo Vidović, dodavši da će autocesta sigurno proći od sjeverne petlje Mostara do Počitelja.

Južni krak

- U ovom trenutku se istražuje najpovoljnija varijanta autoceste prema Blagaju i Počitelju - kazao ministar Rudović. Rješenje pitanja južnog kraka koridora Vc može se očekivati već krajem ove godine ukoliko se na vrijeme odradi eksproprijacija parcela i ako se tim radovima pristupi ozbiljno, dodao je Vidović.

Do kraja godine radovi bi trebali početi na četiri dionice, i to Bijača - Zvirovići, Tačin - Vlakovo, Svilaj - Odžak te obilaznici kod Zenice. Radovi će početi istodobno na svim tim dionicama jer je tako potpisano s bankama koje su osigurale sredstva.

 – Posljednja odluka Vlade FBiH, koja je potvrđena na Zastupničkom domu i Domu naroda, podrazumijeva izdavanje prostornog plana za trasu koridora Vc, osim južne. Za taj dio je dan rok od šest mjeseci da se istraži zajedno s ostale četiri dionice na kojima bi radovi trebali krenuti do kraja godine - kazao je Vidović. Dodao je da će se paralelno tražiti i sredstva za tu dionicu.

Prema planovima i studiji izvodljivosti, rok završetka izgradnje koridora Vc bio je 2017., međutim zbog ekonomske situacije i brojnih drugih problema rok je pomaknut na 2020. - U ovom trenutku sve su aktivnosti na razini općina, općinska vijeća i županijska ministarstva trebaju pripremiti sporazume s vlasnicima parcela i eksproprijaciju riješiti do početka izgradnje - kazao je Gulio Moreno, ispred Europske banke za obnovu i razvoj, kazao je da je za financiranje gradnje koridora dosad izdvojeno 180 mil. eura za četiri dionice.

Tunel kod Zenice

– Prva dionica koju ćemo financirati je tunel kod Zenice i očekujemo da će radovi započeti za nekoliko mjeseci. Što se tiče našeg daljnjeg financiranja izgradnje ovog koridora, trenutačno se radi na završetku izrade studije opravdanosti financiranja na čuvenoj PPP osnovi, odnosno na osnovi privatnog, javnog partnerstva - kazao je Moreno.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?