Kupovina

Mostarski butici nisu osjetili "siječanjsku depresiju"

kupovina
Braco Selimović
03.02.2012.
u 11:03

U pojedinim buticima tijekom cijele godine postoje određeni popusti i akcije. Kažu da je to jedini način kako bi se zadržali kupci.

Iako se za protekli mjesec siječanj, zbog povećane kupnje za božićne i novogodišnje blagdane, kaže kako je “najsiromašniji”, prošetali smo gradom i vidjeli kako i nije baš siromašan u mjeri u kojoj se prikazuje.

Da je prodaja slabija nego u prosincu to je nedvojbeno, ali i u siječnju itekako ima posla.

Traži se najjeftinije

U obilasku nekoliko tržnih centara u Mostaru, može se vidjeti kako je skoro svaki butik “okićen” raznim sniženjima te se tako s izloga smiješe natpisi “totalna rasprodaja”, “sezonsko sniženje” i drugi plakati koje pozivaju prolaznike na kupovinu. “Traži se ono što je najviše sniženo. Ljudi ulaze, a kad ih pozdravim i upitam što žele, odmah pitaju gdje je roba koja je najviše snižena” - priča nam simpatična prodavačica u jednom od mostarskih butika.

Kaže kako je kupcima manje važno što se prodaje, važno je samo što jeftinije proći.

U skoro svakom mostarskom butiku u tijeku su sniženja, a u pojedinim buticima može se naći i sniženje od čak 80 posto. Takva sniženja, kupci, čini se, ne propuštaju, čak i po cijenu dodatnog “peglanja” ionako već dobrano ispeglanih kartica tijekom proteklih blagdana.

Nema razlike

“Prodaja je odlična, ne vidim velike razlike zbog toga što je siječanj. Kupuje se, čim kupci vide ovako veliko sniženje”, kaže nam prodavačica.

Napominje i to da velike razlike između kupovanja gotovinom i karticama nema. Ranije je, kaže, toga i bilo, međutim, prestalo je kad su ljudi vidjeli da velike razlike baš i nema.

Ako se već kupuje karticom, to su najčešće veći iznosi i odgoda plaćanja je u velikoj mjeri na tri rate.

Međutim, primijetili smo i to, da oni butici koji nisu bili spremni na neka osjetnija sniženja, itekako su osjetili “siječanjsku depresiju”. Mnogi takvi butici širom grada zjape prazni upravo zbog toga, a djelatnice radno vrijeme krate slažući robu, čisteći stakla i slično.

Trgovkinje kažu kako je prodaja u netom proteklom mjesecu siječnju u značajnijoj mjeri opala u odnosu na prethodne mjesece, i to se objašnjava time što je velika većina kupaca imala povećanu potrošnju za božićne i novogodišnje blagdane. Ali ipak, kako kažu, razloga za preveliku brigu baš i nema jer siječanj mjesec je već iza nas.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?