otvorene ponude

Bh. tvrtka bi trebala graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj

cesta
18.12.2019.
u 16:10

Cesta D-403 najskuplja je prometnica u Hrvatskoj, u odnosu na dužinu ceste, zbog iznimno zahtjevnog terena kojim prolazi. Gotovo cijelom trasom bit će izgrađena pod zemljom ili u zraku.

Nakon otvaranja ponuda za izgradnju najskuplje ceste u Hrvatskoj, državne ceste D-403 u Rijeci, utvrđeno je kako je najbolju ponudu imao konzorcij u kojoj sudjeluje i bh. tvrtka Euroasfalt. Naime, pet ponuda stiglo je državnom poduzeću Hrvatske ceste, a financijski najpovoljnija je ona koju je ponudi konzorcij koji čine slovenski Kolektor, GP Krk i sarajevski Euroasfalt, u iznosu od 456,35 milijuna kuna bez PDV-a odnosno 570,44 milijuna kuna s PDV-om, piše Novi list.  

Slijedi ponuda kineskog CRBC-a, tvrtke koja gradi Pelješki most, u iznosu od 586,34 milijuna kuna s PDV-om, a na trećem je mjestu ponuda talijanskog konzorcija predvođenog tvrtke Rizzani deEcher koji bi D-403 gradili za 598,38 miliijuna kuna s PDV-om.

Četvrta je ponuda austrijskog Strabaga od 638,94 milijuna kuna, dok je najskuplja ona hrvatsko-turskog konzorcija koji čine Poduzeće za ceste (PZC) iz Slavonskog broda i Yapi Merkezi, s iznosom od 718,37 milijuna kuna, s uključenim porezom na dodanu vrijednost.

Procijenjena vrijednost radova bila je 461 milijun kuna, bez PDV-a, tako da je unutar tog iznosa jedino ponuda slovensko-hrvatsko-bosanskohercegovačkog konzorcija, koja je čak i niža za pet milijuna kuna, prenosi Klix.

Otvaranjem ponuda napokon je završeno prvo poglavlje postupka javne nabavke za izgradnju ove svega tri kilometra duge ceste od strateške državne važnosti koja će povezivati kontejnerski terminal Zagrebačka obala i zapadni dio Rijeke sa zaobilaznicom. Rok za izgradnju ceste je 30 mjeseci, odnosno dvije i pol godine od početka radova, što znači da bi, ne bude li zastoja tijekom gradnje, mogla biti puštena u promet krajem 2022. ili početkom 2023. godine.

Cesta D-403 najskuplja je prometnica u Hrvatskoj, u odnosu na dužinu ceste, zbog iznimno zahtjevnog terena kojim prolazi. Gotovo cijelom trasom bit će izgrađena pod zemljom ili u zraku.
 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?