Popustima ublažili udare inflacije na građane RS-a

Kupovina
29.10.2023.
u 11:00

Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić izjavio je Srni da je uspješan dosadašnji tijek kampanje "Društveno odgovorno" koja podrazumijeva prodaju jetinijih artikala, budući da se ostvaruje cilj ublažavanja inflatornih udara na građane RS-a. 

On je izrazio zadovoljstvo što su u marketima diljem Republike Srpske istaknuti proizvodi sa oznakom "Društveno odgovorno" i sa nula posto marže.

"Trenutno u Republici Srpskoj imamo 45 proizvoda koji su na nula posto marže. Na početku kampanje smo imali 22 marketa, a sada u kampanji sudjeluje 27 marketa sa više od 400 poslovnih jedinica. Od Krupe na Uni do Trebinja, u svakoj lokalnoj zajednici u RS-u postoji sada market gdje građani mogu kupiti značajno jeftinije prozivode", istakao je Šulić.

On je naveo da Ministarstvo konstantno komunicira sa gospodarskim subjektima i udrugama za zaštitu potrošača, dodajući da je primjetno da građani RS-a posebnu pažnju obraćaju na proizvode iz kampanje "Društveno odgovorno".

"To znači da smo mi kao Vlada RS-a, predsjednik RS-a Milorad Dodik, ali i svi gospodarstvenici koji su dio ove kampanje uspjeli u ostvarenju cilja da ublažimo inflatorne udare građanima Republike Srpske", istaknuo je Šulić. On je napomenuo i da će do kraja listopada biti distribuirano 500 tona brašna crvenim križevima po gradovima i općinama diljem RS-a.

"U idućih sedam dana ćemo imati sastanak sa svim predstavnicima javnih kuhinja u Ministarstvu da i na taj način pokušamo dodatno olakšati socijalno ugroženim kategorijama inflatorne udare", naglasio je Šulić.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije