Udruženje "DON"

Poziv potrošačima u BiH da se žale zbog naplate plastičnih vrećica

ilustracija
08.01.2020.
u 18:16

Udruženje za zaštitu potrošača "DON" iz Prijedora pozvalo je potrošače da u knjige reklamacija u trgovačkim centrima koji naplaćuju plastične vrećice sa svojim logom napišu prigovore jer je riječ o kršenju Zakona o zaštiti potrošača.

Iz Udruženja navode kako je Zakon o zaštiti potrošača definirao da se ne naplaćuju "vrećice, torbe, poseban papir ili slično, što služi za nošenje kupljenih proizvoda koji ima u cjelosti ili djelomično logotip, znak, slogan i/ili naziv proizvođača i/ili trgovca ili upućuje na njega" jer se smatraju reklamnim sredstvom, prenosi Srna. 

Udruženje "DON" podsjeća kako je na inicijativu nekoliko trgovačkih lanaca krenula naplata plastičnih vrećica od 1. siječnja radi, kako su naveli, smanjenja kupovine i uporabe tih vrećica.

"Da je potrebno smanjiti uporabu plastičnih većica zasigurno smo suglasni svi, ali je ovo samo marketinški trik", ističu u udruženju.

"DON" poziva potrošače da od kuće ponesu cekere i ne plaćaju plastične vrećice na kojima se, kako kažu, tijekom godine u trgovačkim centrima zarade ogromne količine novca.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?