INTERA Tehnološki Park

Seminar na temu „Napredne prodajne vještine“

23.05.2017.
u 09:10

Nužnost ulaganja u edukacije pokazuje nam i svjetska praksa gdje se značajna sredstva izdvajaju upravo za edukacije kadrova koji predstavljaju snagu svih velikih poduzeća. Neformalno obrazovanje nije samo trend već i stvarna potreba. Ulažući u osobni razvoj povećava se konkurentnost pojedinaca, ali i kompetitivnost poduzeća čime doprinosite ostvarenju ciljeva te postajete stabilniji, ambiciozniji i konkurentniji što doprinosi vašem poslovnom prosperitetu, priopćenmo je iz INTERA Tehnološki Park. 

INTERA Tehnološki Park kroz svoj edukacijski centar omogućio je dosad pristup znanju i vještinama iz različitih područja više od 1500 zadovoljnih polaznika. Nastavljajući dobru praksu, INTERA Tehnološki Park najavljuje seminar na temu „Napredne prodajne vještine“.

Seminar će voditi predavač s dugogodišnjim svjetskim  i regionalnim iskustvom. Govorimo o istaknutom imenu u području komunikacije, PR-a, marketinga i ostalih srodnih područja, riječ je o Alisi Vrabac, jednoj od prvih formalno educiranih komunikologa u regiji. Fakultet na odsjeku Masovnih komunikacija završava u Pennsilvaniji, daljnje školovanje nastavlja u Španjolskoj i Njemačkoj. Impresivan životopis otkriva da se specijalizirala za odnose s javnošću i medijima, psihologiju masa, marketing, emocionalnu inteligenciju te političku i korporativnu komunikaciju. U 2012. godini bila je i dio predizborne kampanje predsjedničkog kandidata Baracka Obame.

Nakon dugogodišnjeg iskustva u svijetu, vraća se u Bosnu i Hercegovinu i počinje raditi kao samostalni konzultant i predavač iz područja odnosa s javnošću, političke komunikacije, javnih nastupa te neverbalne komunikacije.

Seminar „Napredne prodajne vještine“ održati će se u INTERA Tehnološkom Parku u utorak, 6.6.2017. Cilj seminara je pomoći sudionicima u boljem funkcioniranju i ostvarivanju uspjeha na poslovnom planu, čime se dovodi do uspješnijeg rada, postizanja željenog profita i zarade, priopćeno je. 

Teme koje su izdvojene za ovaj seminar:

Profiliranje komunikacijskog profila (evaluacija)

Video uvod u značaj komunikacije

Zašto komuniciramo?

Što je komunikacija?

Osnove komunikacijskog procesa

Komunikacija vs Informacija

Komunikacijske vještine

Što su distorzije ili komunikacijski šumovi?

Kako osigurati da smo shvaćeni onako kako smo namjeravali ili željeli biti?

Što su dobri odnosi s klijentima?

Što klijenti zapravo žele?

Razlozi zbog kojih klijenti odlaze

Kako upoznati klijente?

Kvaliteta usluživanja kao današnja komparativna prednost

Ponavljanje kupovine

Životni vijek klijenta

Zašto je važno biti odgovoran prema klijentu?

10 pravila za dobre odnose s klijentima

  

Kotizacija po sudioniku iznosi 220,00 KM (+PDV). U cijenu je uključeno:

Stručna predavanja,

Pisani materijali koji pokrivaju program,

Popis sudionika seminara s podacima za daljnje kontakte,

Certifikat

Ručak, kava i piće za vrijeme pauze.

   

Link za prijavu na seminar "Napredne prodajne vještine".

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?