nastup na prehrambenom sajmu

Snažno širenje branda Juicy na Bliski istok i Sjevernu Afriku

juicy
02.03.2017.
u 12:29

Društvo Stanić Beverages predstavilo brand Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju i potvrdilo suradnju s partnerima iz MENA regije

Brand Juicy nastupio je u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100 000 m 2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Sa svojim asortimanom Juicy 100% sokova (naranča, jabuka i ananas) te s Juicy Nectar brusnicom, društvo Stanić Beverages prisutno je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine i to prvenstveno u HoReCa kanalu koji čini ukupno 70 % izvoza u tu zemlju. Juicy sokovi uvršteni su u ponudu nekih od najpoznatijih lokalnih, ali i internacionalnih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club.

„Trenutačno smo prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi smo registracije naših proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju (Middle East i North Africa) i ostvariti srednjoročni plan izvoza od 10 000 000 litara godišnje. Riječ je o lukrativnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji“, naglasio je Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić Beverages.

Ove godine Juicy sa svojim asortimanom snažnije ulazi i u maloprodajne kanale (koji trenutačno čine 30 % izvoza u MENA regiju), zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 % tržišta Saudijske Arabije. Trenutačno, plan je plasirati Juicy 100 % naranču, jabuku i ananas te Juicy Nectar brusnicu, naranču, jabuku i ananas, s dugoročnim ciljem proširenja asortimana ovisno o preferencijama potrošača.

„Juicy sokovi premium su sokovi vrhunske kvalitete, što su prepoznali i potrošači na novim tržištima. Kontrola kvalitete iznimno je stroga te proizvodi moraju proći brojna testiranja kako bi zadovoljili visoke standarde i zakonsku regulativu. S ponosom možemo reći kako su Juicy sokovi zadovoljili sve potrebne uvjete“, istaknuo je Alen Hrković, direktor izvoza.

MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, stoga je nastup branda Juicy na Gulfood sajmu u Dubaiju vrlo važan za otvaranje novih poslovnih prilika, kao i za učvršćivanje postojećih odnosa i dublje upoznavanje tržišta.

O Juicyu

Brand voćnih sokova Juicy lider je na tržištima Hrvatske i BiH. Juicy od samog početka proizvodnje inzistira na najvišoj kvaliteti sirovina, proizvodnog procesa i finalnih proizvoda na policama trgovina i u kafićima, ali i na izgradnji odnosa povjerenja sa svojim kupcima. Juicy asortiman sastoji se od kategorija Juicy 100%, Juicy Nectar, Juicy Fresh, Juicy Kids, Juicy Fruits i Juicy Vita.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije