analiza Euromonitora

Koja energetska pića se najviše piju u BiH i zašto

123rf
21.08.2019.
u 08:44

Red Bull dominirao je energetskim napicima u Bosni i Hercegovini u 2018. godini, pokazuje analiza Euromonitora, piše Indikator.ba. 

Strategija tvrtke temelji se na stalnim velikim ulaganjima u promotivne aktivnosti koje ne odgovaraju niti jednom drugom igraču u kategoriji. 

Vitinka je prvu domaću marku energetskih pića lansirala 2018. godine. Rooster se pokazao kao veliki uspjeh, zauzevši drugu poziciju u prvoj godini, ispred tvrtki Hell Energy i Monster Energy.

Još jedna nedavna promocija bila je za napitak Bright Energy tvrtke Hegy Energy Magyarország, čije je promocija fokusirana na ime Brucea Willisa. Ova značajka ojačala je međunarodni imidž marke, što u kombinaciji s pristupačnom cijenom pruža platformu za njen budući uspjeh. 

Energetska pića su zabilježila svoje najsnažnije rezultate u 2018. godini, navodi Euromonitor, pokazujući da je kategorija trenutno daleko od zasićenja i ima značajnu latentnu potražnju. 

Ključni činitelj koji ograničava prodaju je pristupačnost, koja se sve više rješava pokretanjem jeftinijih marki.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?