rezultati

Turisti dali visoke ocjene hotelima u Hercegovini

dsfsfs
12.03.2017.
u 21:30

Hotel Colors Inn u Sarajevu najbolje je rangirani hotel u Bosni i Hercegovini po ocjeni posjetitelja, uglavnom iz inozemstva, na jednoj od najpopularnijih turističkih stranica na svijetu Tripadvisor.

Riječ je o stranici koja nudi savjete o smještaju, transportu, izlascima, hrani, znamenitostima itd, na lokacijama širom svijeta, te preko koje se obavljaju rezervacije hotela a kasnije i njihovo ocjenjivanje i rangiranje.
Hotel Colors Inn je prvi na listi jer ima najviše ocjena „odličan“ i „veoma dobar“, piše poslovni portal BiznisInfo.
Na stranici se navodi da je ovaj hotel dobio 173 recenzije posjetitelja iz Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Rusije, Malezije itd.

Hotel Colors Inn Sarajevo posjetitelji uglavnom navode odličnu lokaciju hotela, brzu uslugu, čiste i prostrane sobe, ljubazno osoblje, „razumnu cijenu“ itd. Inače vlasnik ovog hotela je Violeta iz Gruda. 

Slijede mostarski hotel Mepas koji je ocijenjen ne samo kao komforno i ugodno, već i veoma romantično mjesto sa divnim pogledom, Hotel VIP u Sarajevu, Eden Villa u Mostaru, Medjugorje Hotel & Spa i Herceg Etno selo Medjugorje.
Dalje po ocjenama posjetitelja slijede sarajevski hoteli Bristol i Central, te Isa Begov Hamam i Garni Hotel Konak, također u Sarajevu. Lista se završava motelom Deny u Mostaru, prenosi BiznisInfo.

Ovaj rezultat za neke bi mogao biti pomalo iznenađujući jer na vrhu liste nema nekih od najpoznatijih hotela u BiH.
Treba reći da su recenzije na ovakvim stranicama veoma relevantne jer ih mogu dati samo oni koji su zaista odsjedali u hotelu.

Stoga mnogi turisti više gledaju na recenzije drugih posjetitelja nego na ono što hoteli sami kažu o sebi. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?