Treća konferencija Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ-a

Vidačak: Nema zadovoljnog pacijenta bez zadovoljnih zdravstvenih djelatnika

29.09.2023.
u 15:53

U mostarskom hotelu Mepas organizirana je 3. konferencija Zavoda zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije pod nazivom "Učinkovito upravljanje u zdravstvu - put do zadovoljnog osiguranika/pacijenta" s međunarodnim sudjelovanjem, koja završava u subotu (30. rujna).

Pet tema

Tijekom trodnevne konferencije renomirani stručnjaci iz oblasti zdravstvenog osiguranja, menadžmenta u zdravstvu, kvalitete i sigurnosti, profesori iz akademske zajednice Bosne i Hercegovine te stručnjaci iz drugih povezanih oblasti s područja BiH, RS-a, Republike Hrvatske, Slovenije i Ujedinjenog Kraljevstva kroz pet tematskih cjelina sudionicima će prezentirati značaj učinkovitog upravljanja u zdravstvu te ponuditi modalitete i primijenjena rješenja koja bi trebala pomoći u podizanju svijesti o nužnosti kretanja tim putem, čime će uputiti na značaj učinkovitog upravljanja u zdravstvu, što i jest cilj spomenute konferencije.

Prilikom službenog otvorenja konferencije to je kazala i mr. sc. Ana Vidačak, dr. med., ravnateljica ZZO-a HNŽ-a, naglasivši kako je fokus ove konferencije na podizanju razine zadovoljstva osiguranika/pacijenta.

- Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ-a svakodnevno svoje djelovanje i rad usmjerava prema zadovoljstvu osiguranika pruženim uslugama zdravstvene zaštite i u ostvarenju prava iz zdravstvenog osiguranja. Zavod razvija, primjenjujući najmodernije modele, alate i vještine kvalitetnog upravljanja, a sve u cilju podizanja razine zadovoljstva osiguranika. Jasno nam je kako nema zadovoljnog pacijenta bez zadovoljnih zdravstvenih djelatnika, no jako mnogo čimbenika utječe na to zadovoljstvo. U ova tri dana bavit ćemo se jednim od njih, za mnoge najvažnijim među njima, a to je učinkovito upravljanje. U skladu s takvim opredjeljenjem i u ovom trećem strateškom razdoblju posvetili smo se strateškim ciljevima, a stalni i glavni cilj među njih deset, zbog kojeg smo tu, je zadovoljan osiguranik - kazala je Vidačak istaknuvši kako su strateški i operativni planovi uvijek vođeni spomenutim ciljem.

Također, ravnateljica Zavoda istaknula je kako je menadžment Zavoda svjestan da ne može sam ostvariti svoj cilj jer su osiguranici pacijenti zdravstvenih ustanova, pa njihovo zadovoljstvo ovisi i o njima. Slično je i sa zdravstvenim djelatnicima i zdravstvenim ustanovama u cjelini jer ne mogu sami ostvariti željenu razinu zadovoljstva korisnika svojih usluga. Zbog toga je potrebno, kazala je, uključenje šire društvene zajednice u odgovornost za zdravstveni sustav. Istaknula je kako su pacijenti i osiguranici u središtu ove konferencije koja će biti prilika za nove ideje i inovativna rješenja za učinkovito upravljanje u zdravstvu koje je put do zadovoljnog osiguranika/pacijenta.

Zdravstvo i gospodarstvo

Uz Vidačak, prilikom otvorenja 3. konferencije Zavoda zdravstvenog osiguranja Hercegovačko-neretvanske županije pod nazivom "Učinkovito upravljanje u zdravstvu - put do zadovoljnog osiguranika/pacijenta" s međunarodnim sudjelovanjem, sudionicima su se obratili prof. dr. sc. Ante Kvesić, ravnatelj Sveučilišne kliničke bolnice Mostar, dr. Dženan Lepara, ravnatelj JU Opća bolnica Konjic, prof. dr. sc. Zdenko Klepić, prorektor za poslovanje, ljudske resurse i upravljanje kvalitetom Sveučilišta u Mostaru. Konferenciju je službeno otvorenom proglasio savjetnik i voditelj Ureda gradonačelnika Mostara Marin Čuljak.

Konferencija se održava u organizaciji Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ-a, a suorganizatori su Zavod za javno zdravstvo HNŽ-a, Medicinski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Liječnička komora HNŽ-a, Farmaceutska komora HNŽ-a i Agencija za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu FBiH.

Pokrovitelj konferencije je Vlada Hercegovačko-neretvanske županije, a supokrovitelj Ministarstvo zdravstva, rada i socijalne skrbi HNŽ-a.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije