Istraživanje pokazalo

Za zadržavanje kupaca ljubaznost važnija od cijene

19.03.2017.
u 10:30

Čak 83 posto građana Bosne i Hercegovine neće više kupovati u kompaniji s kojom su imali loše iskustvo, 79 posto njih tvrdi da je o lošem iskustvu s nekom kompanijom pričalo bliskim osobama, a 12 posto ih je o takvom lošem iskustvu pisalo javno na internetu (primjerice, preko društvenih mreža kao što je Facebook), pokazalo je nedavno provedeno istraživanje međunarodne organizacije ICERTIAS čije je sjedište u Švicarskoj, piše Večernji list BiH.

Istodobno, kada bi potrošači u BiH trebali ocijeniti zadovoljstvo kvalitetom korisničke podrške koju im na tržištu nude proizvođači i davatelji usluga, tada bi ta ocjena bila prilično niska - 5,8 (najveća moguća je 10).

Slično i kod susjeda

Cilj ICERTIAS-ova Customers’ Friend istraživanja, koje je u regiji Adriatic usporedno provedeno i na tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije, bio je saznati kakvo je mišljenje potrošača s navedenih teritorija o korisničkom iskustvu i korisničkoj potpori. Zanimljivo, u cijeloj regiji Adriatic ispitani potrošači dali su približno slične ocjene za svoje (ne)zadovoljstvo korisničkim iskustvom na tržištu. Najveću prosječnu ocjenu ispitani potrošači dodijelili su situaciji na tržištu u Sloveniji - 6,3 od 10, a najnižu u Srbiji, 5 od 10. U Bosni i Hercegovini potrošači su dodijelili prosječnu ocjenu - 5,8 od 10, a u Hrvatskoj - 5,3 od 10.

Cijena nije presudna

Cijena, kvaliteta, inovacija i korisnička podrška osnovni su čimbenici na osnovi kojih se odlučujemo o finalnoj kupnji.

Upravo o tim čimbenicima primarno ovisi hoćemo li kupovati od jedne kompanije ili ćemo se odlučiti za drugu. I dok su cijena, kvaliteta i inovacija odlučujući čimbenici pri prvoj kupnji, korisničko iskustvo temeljno je za zadržavanje postojećih kupaca. Potrošači sve više cijene humani odnos ponuđača roba i davatelja usluga. Ljubaznost, stručnost, etičnost i profesionalnost sve više dobivaju na cijeni. •

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?