BOŽO LJUBIĆ
Povratak na članak

Hrvati u BiH danas žive Bleiburg, nema predaje

Politički genocid nad Hrvatima u BiH provode oni koji se nisu odrekli naslijeđa počinitelja genocida 1945.

Komentari 37

OL
oluja1995
18:56 15.05.2011.

Da to vam je u krvi da drugima namećete svoju volju,da druge imenujete kako vama odgovara .Ja vrlo dobro znam tko sam ,to sam i napisao .Vama je cilj posvađati (zavaditi) Hrvate u BiH .Kroz Hercegovinu sam se provezao par puta na putu iz Dalmacije ka Tuzli i to je to.Ja samo spominjem činjenice i neznam zašto vam smetaju Hercegovci kad su vas oni i naoružali i nahranili pa ste potom kad su Srbi zauzali više od pola teritorija BiH udarili po Hrvatima Srednje Bosne i Hercegovine,u namjeri da ono što ste izgubili kod Srba otmete od Hrvata.

VL
KI
kitikat
19:16 15.05.2011.

istina je kao i obicno drugacija od onog sta nam HDZ-ovci plasiraju kao takvu,vi ste se direktno naoruzali oruzjem koje je upuceno Bosancima,pljackali ste i otimali konvoje u hercegovini upucene Bosnjacima,a onda ste pobili narod u ahmicima bez ikakvog razloga i napisali ste na dzamiji balije sretan vam usks,zbog te stvari je npr kordic osudjen,mislim na 27 godina u haagu,a Vitezove Prlica,Praljka,Petkovica &co cekaju vjerovatno jos drasticnije kazne,Usput da te informisem da ste viHDZ,optuzeni za zlocinacki poduhvat,a ne Bosnjaci

VL
CI
cinbenik
21:01 15.05.2011.

U pravu si za dogadjaje u vezi sa oruzjem i Ahmicima,samo oruzje nije upucivano Bosnjacima nego svim braniteljima koje je jedno vrijeme dolazilo preko Posavine za najvecu spasenu regiju.Gradacac,Brcko i ostala Tuzlanska regija.Takodje je istina da Zapovjednistvo Tuzlanskog korpusa bilo saroliko i da je bilo dosta postenih,zbog toga sam ti napomenuo da je u Tuzli pobijedio Markovic i ta je to uticalo na odbranu Tuzle.Znaci nije bilo radikalizma,a znaci i to da su mnogi branitelji ispali prevareni jer ispada da su ratovali svi za Bosnjake sto nije istina.Mudrom politikom nije doslo do sukoba u Tuzlanskoj regiji za sto su svi zasluzni,a sada se mora priznati da se postupa kao da su vladali Hercegovci.Znaci Tuzla je spasena zahvaljujuci multi-kulti politici i za to su mnogi poginuli a sada se sve okrenulo i pravi se kao da to nije bilo.To nije dobro i to rade politike koje nisu ni branile Tuzlansku regiju.

VL
CI
cinbenik
21:05 15.05.2011.

Znaci nebi trebalo kaznjavati Hrvate i pripadnike druge nacije ako su u manjini a dali su puno za spas Tuzle.Ali isto tako ni Hrvati nebi trebali podrzavati politiku koja to radi gdje su vecina Hrvati i vode racuna samo o sebi.Poslije ce svi biti gubitnici.

VL
OL
oluja1995
21:46 15.05.2011.

Ja nikada nisam bijo član niti jedne stranke ili partije.Moja stranka je Bog i pravda.Znam dosta toga,otimali su svi .Ja sam u par navrata bio učesnik konvoja humanitarne pomoći i znam da se je svima na svim punktovima od Uskoplja do Tuzle moralo dijeliti da te propuste iako smo imali čiste papire.Nije došlo do sukoba u Tuzli zato što je 115 brigada HVO-a, Zrinski.Bila prisilno razoružana 1994,ukinuta je,položili smo oružje svjesni da smo u manjini i da ćemo biti napadnuti.Do tada smo držali bojišnicu u Hrvatskom selu Drijenča kod Šibošnice od četnika od strane Lopara. Jedni su morali preći u Armiju i ići u napade na Hrvate Srednje Bosne,drugi koji nismo to htjeli morali smo potražiti spas i napustiti BiH i potražiti spas izvan BiH,kao što sam i ja učinijo.

VL
KI
kitikat
21:51 15.05.2011.

dobro,to se podrazumijeva da je svim braniocima to poslano,ali mi lakse jaranu objasnit jezikom koji on razumije,

VL
CI
cinbenik
22:24 15.05.2011.

Oluja za razoruzanje 115HVO je dobro zasluzan i sam zapovjednik brigade koji se igrao Hrvatstva i nisu razoruzani nego je on predao oruzje i nije htio da saradjuje.U Drijenci je ostala bojna sa Hrvatskim preznakom,u Brckom je ostala citavo vrijeme 108HVO,tako se cinimise zbala i 107 i bio je zapovjednik Hrvat.Pro HDZe zapovjednika 115HVO koji je tada povukao glup i nepromisljen potez trbas malo vise kriviti,jer u tom istom T.korpusu je bilo puno Hrvata i razumnih muslimana,a mislim da nije istina da je i jedan Hrvat isao na S.Bosnu.Tuzlanski korpus je ucestvoa samo na Varesu poslije dugih pregovor sa prestavnicima svercerskog HDZe u tom gradu koji su takodje losom politikom krivi i trba da snose odgovornost.

VL
CI
cinbenik
22:31 15.05.2011.

I takodje ih nitko nije tjerao u ARBiH nego im je dozvoljeno da ponovo budu pripadnici 108HVO.Znaci vjerovatno je puno Hrvata i zavrsilo u 108HVO ili u HB Drijenci.Znaci 115HVO je mogao ostati kao i 108HVO i za to mozes kriviti losu politiku HDZe

VL
CI
cinbenik
22:48 15.05.2011.

I ponovo ponavljam nije istina da su Hrvati Tuzle tjerani uARBiH nego su mogli da biraju da idu u Brcko ili Drijencu,a puno ih je ostalo.HOS je takodje bio jak u Tuzli i funkcionirao je i za vrijeme Hercegovackih sukoba i nije bilo nikakvi problema biti u Tuzli sa HVO oznakama ili HOSa.Problemi su nastali kada se preselila politika iz Hercegovine i SDAa.Tada su takodje smijenjeni mnogi od strane SDA i poceli ih radikalizirat ali ponavljam to su vec poratna vremena i snositce odgovornost.Na kraju i Alija bi bio u Hagu da je pozivio.

VL
OL
oldday
09:28 16.05.2011.

“Komunizam postaje gori od fašizma, postaje najveće svjetsko zlo, jer se pretvara u sustav ubijanja onih koji misle drukčije”, kazao je Hebrang. ============================================ Kraljević, Paradžik, Khir, Barišić, Pavlović, Nosić.... Samo su najpoznatije žrtve jednog sustava koji nije trpio one kojii misle drugačije. I danas se oni koji misle drugačije proglašavaju kupljenim Hrvatima, neokomunistima, jugonostalgiča, prodanim dušama, stokom sitnog zuba.... Kakva je razlika?

VL
OL
oldday
09:50 16.05.2011.

Molio bi dušeskrbnike VL-a da napišu par riječi o novim izmjenama Zakona o prebivalištu i boravištu u Republici Hrvatskoj i kakve posljedice će to imati za Hrvate iz BiH. Ukratko, prijedlogom novog zakona veća prava će u Hrvatskoj imati stranci nego Hrvati iz BiH! Uvode se jugoslavenski pojmovi prebivalište i boravište kako bi se eliminirala ekonomska pomoć (npr. dječiji doplatak) Hrvatima koji žive u BiH a rade u RH. I ni slova o tome u VL-u!? Zašto?

VL
BK
B Kosa
11:30 16.05.2011.

Stalno se govorilo posavina izdana Koridor je bijo prisjecen vise puta, Mnogo je ljudi poginulo za taj koridor srbima je trebo a imali su vatrenu moc i bilo je tesko izici tu na kraj sa srbima Sto se tice Tuzle Hrvati su bolje prosli sa njima nego Bosnjackom armijom iz sarajeva i drugi mjesta Sta je bilo sa Tomom Knezom cuo sam da mu je netko savjetovo da bjezi iz tuzle da mu Bosnjaci spremaju atentat

VL
BK
B Kosa
11:43 16.05.2011.

Pozvo bi nase susjede Muslimane da Hrvate ne izjednacavaju sa srbima da neslave taj komunizam Jerposlie Hrvata Muslimani su bili druga najveca zrtva toga komunizma Da Hrvate ne zovu ustasama to hrvate vrijedja zato sto smo bili skupa ,Doglavnik je bijo Djafer beg kulenovic da negovorimo o drugima Sina Nahida je udba ubila u Minhenu izdavo je novine straza na drini

VL
CI
cinbenik
21:11 16.05.2011.

Na zalost politika koju vodi HDZe i koju je vodijo je dosta slicna Srpskoj to govore mnogi pokazatelji i to i svijet ukazuje,ali oni uporno proglasavaju svoju politiku ka zrtvu,a to isto radi srpska ekstremna politika.Ovdje je rijec o HDZe politici ne o Hrvatima kao narodu.Moramo poznati sta je lose da bi napreavili dobro za Hrvate,a i za sve ostale,a ne stalno izmizljati neke neprijatelje,a tako su poceli odmah pa su pravili sa pocetka spiskove nepodobnih Hrvata,a oni pobjegli gdje god je je bilo jako neizvatan otpor,a kada su branitelji ipak usojeli nesto odbraniti ponovo to pripisuju sebi.Podizu spomenike,polazu vijence,a ti jadni mrtvi bi ih najradije otjerali od svojih grobova.Knezu nitko nije prijetio,ali je ipak smijenjen 1993

VL
CI
cinbenik
21:17 16.05.2011.

Knez je ipak zasluzan za spas Tuzle,ali takodje SDAa politiga ga je uspjela maknuti,a samo on zna jeli mu netko prijetio.Ja mislim da tada tako Tuzlaci nisu razmisljali ali da je bilo razlicitih misljenja i borbe za fotelje to sigurno

VL
CI
cinbenik
21:48 16.05.2011.

Braniteljima Gradacca,a posebno Brckog je puno teze bilo braniti sa od napada sa koridora nego drzati presjecen koridor to je logicno.Znaci nista im nije bilo lakze sto nisu drzali presjecen koridor ako ne gore onda bar isto sto govori i broj mrtvih branitelja iz Brckog,a iz Tuzlanske regije.Sve ostale price su opravdanja za osporavanje proboja koridora tj.politicke manipulacije i pretvaranje gresaka u politickim odlukama u mudre.Orasje je imalo bolju poziciju, i manje problema jer su bili jaci zbog zaledjine,ali u Brckom je stvarno za izucavanje kako su se nosili sa tadasnjim nebrijateljem i vrijedno je divljenja ali zbog politika to se mora omalovaziti.To svjedoce i Srbski spomenici.

VL
KI
kitikat
09:28 17.05.2011.

16.05.2011. u 21:48h cinbenik je napisao/la: Braniteljima Gradacca,a posebno Brckog je puno teze bilo braniti sa od napada sa koridora nego drzati presjecen koridor to je logicno.Znaci nista im nije bilo lakze sto nisu drzali presjecen koridor ako ne gore onda bar isto sto govori i broj mrtvih branitelja iz Brckog,a iz Tuzlanske regije.Sve ostale price su opravdanja za osporavanje proboja koridora tj.politicke manipulacije i pretvaranje gresaka u politickim odlukama u mudre.Orasje je imalo bolju poziciju, i manje problema jer su bili jaci zbog zaledjine,ali u Brckom je stvarno za izucavanje kako su se nosili sa tadasnjim nebrijateljem i vrijedno je divljenja ali zbog politika to se mora omalovaziti.To svjedoce i Srbski spomenici. ----------------------------------------------------------------- potpisujem od A do Z

VL
« 1 2 »
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.